HTML

Tukkó ételz. Semmi gasztro-recskazas, osszebaszom egy labasba es alagyujtok™. Az allatokert legyel vegan bazmeg.

vegan_for_the_animals_not_for_my_health.jpg

FEEEEED MEEE!

2011.01.06. 22:33 kaloz

Zoldsegpures wrap dolog

Címkék: wrap repa petrezselyemgyoker

Az tortent, hogy elmentem a botba, hogy nezzek magamnak holnapra ebedket, aztan lattam egy ireknel szokasos koreT viszonylag dragan: repapure+petrezselyemgyoker-pure osszekeverve. Gondoltam, epitek itthon is egy ilyet, mer repam van, a petrezselyemgyoker meg alaposan le volt arazva.

Szoval vettem petrezselyemgyokeret, repat hasznaltam hozza, megdobtam az egeszet egy kis csicseriborsoval, meg tettem bele vegetable stock-ot, amit zoldsegsuritmenykent tudnek a legjobban korulirni, es ugy dontottem, hogy mindezt wrap-izebe toltom (bazmeg nem jut eszembe a szo, de ilyenbe rakjak a falafelt is a torok kajaldakban, na.)

A gyokereket megpucoltam, felkockaztam es tobbe-kevesbe puhara foztem. (Nyilvan fozhettem volna tovabb is.) Ezek utan hozzabasztam a csicseriborsot es megprobaltam az egeszet pepesre baszkodni, ez is csak kicsit sikerult, aztan az egeszet be a baszokba, es igy nez ki:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://trogerfoodz.blog.hu/api/trackback/id/tr402566225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása