HTML

Tukkó ételz. Semmi gasztro-recskazas, osszebaszom egy labasba es alagyujtok™. Az allatokert legyel vegan bazmeg.

vegan_for_the_animals_not_for_my_health.jpg

FEEEEED MEEE!

2013.02.14. 22:02 kaloz

Lusta brownie kekszbol

Címkék: vega lusta csoki keksz brownie vegetarianus vegan sutes nelkul trogerfoodz

Vazelinnap Norveg Blekkmetal Nap van ma! Meg amugyis valami edeset akartam enni, ugyhogy csinaltam ilyen szart. Eredetileg "buntudatmentes nyers vegan brownie" lett volna, de persze egeszsegtelenne varazsoltam egycsapasra!

Hozzavalok:

  • egysegnyi ("egy csesze") datolya, kimagozva
  • egysegnyi ("egy csesze") vegan keksz osszetorve (itt Irorszagban a Hobnobs nevut hasznaltam, leginkabb mer az volt itthon, nemtom a klasszik haztartasi keksz vegan-e, de ha igen akkor lehet azt is alkalmazni)
  • tabla vegan csoki

Az kekszet es a csokit osszetorom, belebaszom a turmixgepbe, hogy jol porra orolje. Mikozben turmixol, szep lassan adogatom bele a datolyakat, egyesevel. Mikor mind benne van, hagyom, hogy turmixoljon amig birja. Kiszedegetem belole a cuccot miutan ugye kikapcsoltam a turmixgepet, es muanyag dobozba nyomkodom jol. A dobozt kb felorara be a melyhutobe, aztan kiboritom belole a cuccot es felvagdosom es aztan alig birom megenni. 

Kurvara troger kepet csinaltam, dobozteton a brownie! 

20130214_brownie.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://trogerfoodz.blog.hu/api/trackback/id/tr55081004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása