HTML

Tukkó ételz. Semmi gasztro-recskazas, osszebaszom egy labasba es alagyujtok™. Az allatokert legyel vegan bazmeg.

vegan_for_the_animals_not_for_my_health.jpg

FEEEEED MEEE!

2016.05.17. 22:18 kaloz

sajtszoszos teszta á la Chez Trogeur, avagy mac 'n cheeze

Címkék: vega sajt tészta vegetarianus sajtszósz teszta vegan tukkosag trogersag sajtszosz

Az osszes vegan receptoldal, ahanyat nezel, mind tele van mac 'n cheese receptekkel, mert, ugy tunik, ez Amcsiban ilyen comfort food, hogy mindenki gyerekkoraban ezt zabalt, aztan megy a rinya, hogy amikor veganna valtak, akkor mar nem lehet fogyasztani jokedvvel, boseggel. 

Nekem anno kiskoromban a marhaporkolt meg a sajtos-tejfolos teszta ment nagyon, szoval kevesse nosztalgikus szivvel, inkabb tobb kivancsisaggal alltam neki ennek a receptnek, amikor nagyjabol sorra vettem a hozzavalokat, es lattam h szinte mind van itthon. 

A lenyeg, hogy ebben semmi, de semmi egeszseges nincs, kb teszta, zsiradek, liszt, tej, meg fuszerek, szoval pont tokeletes kaja azokra az idokre, amikor geciehesen hazaallitasz, es pont leszarod a glutenmentes paleo 80/10/10 rawtill4 etrendet (azaz nalam MINDIG), de valamit zabalni akarsz, lehetoleg A.Z.NO.N.A.L.

Szoval:

  • uszkve fel csesze kokuszolaj (A-betus tukkoaruhazban learazva :-* ) - az eredeti recept vajat ir, de azokban mind van palmaolaj, ugyhogy maradtam ennel
  • X teszta - nekem nem volt itthon makaroni, ugyhogy csoteszta lett
  • kb 1/3 csesze liszt
  • 3 csesze tej (sajnos tegnap elfelejtettem az A vagy L betus tukkoaruhazban szojatejet venni, ugyhogy a sarki boltbol hoztam egy literes Alprot, amit azert nem ajanlok ehhez amugy, mert az Alprobol az oridzsinál is kicsit edes, ja meg az Alpro tulajdonosa valami otvar gecinagy tehentejipari ceg...)
  • 1/2 csesze soreleszto
  • 2 evokanal so
  • 2 evokanal paradicsompure
  • ilyenek, hogy fokhagymagranulatum, agaveszirup meg citromle, ezek nemtom minek kellenek bele, de nem voltak itthon, ugyhogy kihagytam oket

    20160517_macncheese_frottyogas.jpg
     
  1. A kokuszolajat labasba belebaszom, es alagyujtok
  2. belepergetem a lisztet es intenziven kavargatom - ebbol lesz a rántás
  3. ekozben felbaszom a tesztavizet foni, szokas szerint kis etolajat bele miutan elejtettem az etolajat es a negyede kiomlott es jo sikamlos lett a konyham es
  4. mikor rendesen szurcsog a lisztes kokuszolaj, akkor mehet ra a tej, soreleszto, paradicsompure, so, fokhagymagranulatum ha van, mas fuszerek, ha ahhoz van kedved
  5. lejjeb veszem az elektromos langot a szosz alatt es hagyom frottyogni, neha megkavarom, ekozben ugye fo mar a teszta
  6. a szosz kokemenyen be fog surusodni, es lustan fog frottyogni, akkor lekapcsolom a langot alatta, es ha kesz a teszta akkor leszurom es megegetem a kezem mert meg mindig nincs tesztaszurom bazmeg
  7. a szoszt hozzakeverem a tesztahoz, vagy a tesztat a szoszhoz, es a labosbol, az olemben megeszem mert paraszt vagyok lelekben

    20160517_macncheese_zabalas.jpg

et voilá, bon apetit!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://trogerfoodz.blog.hu/api/trackback/id/tr108726468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása