HTML

Tukkó ételz. Semmi gasztro-recskazas, osszebaszom egy labasba es alagyujtok™. Az allatokert legyel vegan bazmeg.

vegan_for_the_animals_not_for_my_health.jpg

FEEEEED MEEE!

2012.06.28. 23:22 kaloz

vízberizs, avagy Aki Ennel Trogerebbet Kitalal, Azt Meghivom Egy Sörre

Címkék: vega rizs salata vegetarianus vegan tukkosag trogersag vizberizs

Egy ideje gondolkozom mar rajta, hogy lassacskna veganba kene valtani. Ami igazan fajo modon hianyozna, az csak a sajt, ugyhogy... meg gondolkozom a dolgon, es lelkileg keszulok ra, de meglatjuk, mi lesz.

Szoval, jelenleg biztos nem menne a valtas, mert a munkanelkuli hajlektalanok boldog eletet elem :-) Najo, annyira nem hajlektalan, mert kaja es wifi mindig van, mert a wwoof mozgalom kereten belul mar vagy masodik honapja elek Nyugat-Cork megyeben.

Szoval a minap kitalaltam hogy milyen lenne vegan kajakat enni csak. A teamba persze csak tejet kellett rakni, mert nem vagyok mar itt annyi ideig, hogy megkerjem oket, hogy vegyenek nekem szojatejet (otthon amugy, amig volt alberletem, addig mar honapok ota csak azt ittam, mert a "rendes" tej mindig ram rohadt), de amugy neha csinaltam vegan kajat, á la trogersag.

TEHAT!

Kezdetnek kukoricakenyer (thai curry szoszt meg paradicsomszoszt kentem rajuk, es kis tofuszeletkeket basztam a tetejukre), meg salata, mert salatabol van dogivel a foliasatorban, lehet zabalni a zoldet ketpofara. Ebbe fejes salata kerult, meg olivabogyo, fokhagyma, uborka meg vegan ontet.

20120627_salata.jpg

Aztan - dobperges - kovetkezett a feketeleves: Vizberizs! Annak idejen Gabi baratom "talalta fel" a vegan palacsint, ami a viz+liszt+olaj kombobol all, na a vizberizs kb ugyanennyire tukko. A kovetkezoket tettem bele:

  • viz
  • rizs
  • zab (hogy tobb legyen benne a rost!)
  • juharszirup (tudom, mivel ez gecidraga, ezert nem szamit tukkonak, de epp keznel volt, ugyhogy azzal edesitettem)
  • fel citrom belefacsarva
  • kakaopor a tetejere (nem vegan, de istenkem, van meg hova fejlodnom)

A rizst megfozod, es miutan megfott, hagysz benne egy kis levet (vizet), teszel bele valamit ami edesiti (cukor vagy juharszirup, ugye), es hagyod allni egy kicsit, kakaoport a tetejere es kesz is. Szerintem semmivel se rosszabb, mint a default tejberizs, kis vanillincukorral, meg ha nem lettem volna gecilusta a citrom hejat belereszelni, akkor meg jobb lett volna.

20120627_vizberizs.jpg

Itt Irorszagban a palacsintara neha citromlevet csopogtetnek es cukrot tesznek ra, a Camino-n meg a spanyol neni elem ugrott, es csak cukrot tett a palacsintara, ugyhogy innentol kezdve en szegyentelenul keszitem a leg-őstukkóbb kajakat.

RÖKK.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://trogerfoodz.blog.hu/api/trackback/id/tr34618308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

qnadam · http://qnadam.hu/blog/ 2012.06.30. 01:38:54

cukorral enni a palacsint, az teljesen jóság.
süti beállítások módosítása