HTML

Tukkó ételz. Semmi gasztro-recskazas, osszebaszom egy labasba es alagyujtok™. Az allatokert legyel vegan bazmeg.

vegan_for_the_animals_not_for_my_health.jpg

FEEEEED MEEE!

2010.11.08. 19:29 kaloz

Megmutattam neki hogy kell azt a gesztenyet SÜTTTTNIIIIIII

Címkék: bicikli gesztenye

Elegge rettegtem en, hogy Irorszagban vajon elik-e a nepek a gesztenyet, mert hat osz van, muszaj gesztenyet zabalnom mert szep emlekek fuzodnek hozza es mert a gesztenye szep es jo es lehet sutni.

Igy tehat nem kicsit ugraltam oromomben, amikor a tukko L-betus aruhazba bringaval tekertunk el melo utan Anyabaszoval, es mit talaltam, na mit? GESZTENYEEEEEEET. Nyilvan ugrott is a kosarba egy kilo egybol, mondtam Anyabaszo urnak, hogy megsutom es istenkiralyfaszasag lesz.

Szoval az őaltala celebralt fasza rakott teszta cucc (zoldsegekkel osszefozod a szoszt, higra csinalod, aztan egy tuzallo talba a nyers tesztaval egymasra retegezed, bekurod a sutobe, mielott kesz, haromujjnyi vastagon reszelsz ra sajT, meg dobalsz ra kenyerkockakat, avagy "kepzeld azt, hogy lasagne") utan nekialltunk gesztenyet sutni.

Anyabaszo: Na, itt a serpenyo. Olivaolaj vagy napraforgoolaj?
en: Olaj NEMKEH.
Anyabaszo: So, valami?
en: NEMMMKEH.

Majd Anyabaszo ur csondes amelkodasa ("ez aztan a minimalista kaja") kozepette megsutogettem a gesztenyeimet... Es ezennel elinditanam az "osszel sussunk a vilag korul gesztenyet" mozgalmat. Csatlakozzatok! En ma sutottem Spanyolorszagban, Magyarorszagon, es legutobb Irorszagnban, egy holland sracnal.

Aztan persze elmeseltem, hogy miert is lett a szivem csucske a gesztenye. Hogy szinte pontosan egy eve Galiciaban a foldrol szedegettem szatyorba, mar azt, amit nem ettem meg azonnal.

Es ezuton kernem mind a 3 embert, aki ezt olvassa, hogy kutakodjon az emlekeiben es az ismerosi koreben: tenyleg van olyan, hogy sutes elott vorosborba aztatod a gesztenyet? Es fasza-e? Draga vorosbor kell? Mennyi idore aztatod? Ugyanugy sutod (bevagdosod, serpenyobe)? A helyes megfejtok kozott Sussunk A Vilag Korul Gesztenyet mozgalmi tagsagot sorsolunk ki kozjegyzo jelenleteben.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://trogerfoodz.blog.hu/api/trackback/id/tr562434405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása