HTML

Tukkó ételz. Semmi gasztro-recskazas, osszebaszom egy labasba es alagyujtok™. Az allatokert legyel vegan bazmeg.

vegan_for_the_animals_not_for_my_health.jpg

FEEEEED MEEE!

2011.12.04. 10:08 kaloz

komeny nelkul nem az igazi - An Kőrözött Éireann

Címkék: ruccola korozott

Megprobaltam a kozel lehetetlent, azaz hogy Íriában korozotT keszitsek, es rajottem par dologra, de ezeket reszleteznem alant.

Kezdetnek: komeny az kell bele. Itt ne koss kompromisszumot, mert anelkul nem igazi korozveny a korozveny. En pedig nem talaltam komenyt sehol, pedig megmozgattam a kapcsolati tokemet (a szenszej aki epp felem tartott, beugrott nekem ilyen S-betus dragabb boltokba de ott se tartottak cumint).

A lengyelboltban vett turo tokeletesen megfelel a celnak (a twaróg feliratu dolgot kell keresni, es hibatlan tehenturot kapol). A mustar nem olyan kiraly bele. Tobb pirospaprika kell bele, mint gondoltam, ugyhogy feljavitottam egy kis Eros Pistaval. A szenszej ősellensege a "fridge butter", azaz hutobol eppen kivett, kenhetetlenul kemeny vaj. Na a fridge buttert azt szobalevegon pihentessed a korozottbe belebaszas elott, kulonben szolidabb vajcentrumok alakulnak a korozottedben, azoknak meg korozott-iz helyett vajizuk lesz, amit ugyan en szeretek, de nem ez a cel.

Persze a dolgot meg szolidan megkinaltam granulalt fokhagymaval (lusta voltam fokhagymat pucolni) meg borssal.

Egyszoval, komeny nelkul (meg a juhturo-tehenturo kevereke nelkul...IMADOM a juhturot!) messze nem lett olyan kiraly, mint T-bor korozottje, de szegen ember kezzel nőz, de ezt asszem mar mondtam. Ettol fuggetlenul megettem az egeszet, de legkozelebb a turot a sajtos stanglihoz fogom hasznalni, mert azt meg turos volta ellenere a szenszej is megeszi.

Az alant levo kepen epp ketnapos Szent Ruccolát basztam a Korozott Éireann tetejere, es ugynevezett "Vienna loaf2 nevu kenyerem volt itthon, ami otthon a default felbarna bucinak felel meg.

20111204_korozott.jpg

Amugy epp Misfitset hallgatok. Igen, a Misfits az a zenekar, akiknek ilyen orokervenyu notaik vannak, mint a "Mommy, Can I Go Out And Kill Tonight?", illetve "Die Die My Darling", tovabba az egy fokkal modernebb  szerelmes dal, a "Dig Up Her Bones". A Misfitset nem lehet nem szeretni!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://trogerfoodz.blog.hu/api/trackback/id/tr823435709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása