HTML

Tukkó ételz. Semmi gasztro-recskazas, osszebaszom egy labasba es alagyujtok™. Az allatokert legyel vegan bazmeg.

vegan_for_the_animals_not_for_my_health.jpg

FEEEEED MEEE!

2010.03.08. 15:23 kaloz

Kurva Anyad! Booking fele vegan gulyas

Címkék: gulyas vegan zoldseg

...a legendas!

Koncertszervezok szoktak ilyet csinalni, es ehezo turnezo zenekarokat etetnek vele. Hasonlo celbol generaltam en is egy szolidabb konderral, ugy 10 főre, es haton fogom letranszportalni Szekesfehervarra PERCEKEN BELUL.

Az eredeti recepten annyit modositottam, hogy nem melyfagyasztott zoldsegjellegu fost tettem bele, hanem a Fovam teri vasarcsarnokban egy fogatlan baboskendos nenitol vettem ket csomag pucolt zoldseget (benne petrezselyemlevelekkel) 350 Ft-ert. Igy a gyuloletes hamozast is megusztam, es ostermeloktol, kozvetlenul, magyar zoldseget, ennel PC-bb mar csak akkor lehetne a kaja, ha bio lenne.

Tegnap egesz nap filmet forgattak nalunk, es este a pakolas kozepette alltam neki a gulyasnak. Olivaolajon hagymat dinszteltem, bele fokhagymat dobtam, aztan bele a ket zacskonyi, elozoleg vegetas vizbe aztatott szojakockat a viz nagy reszevel egyutt. Nem szokasom szojat hasznalni, de ez most fasza lett! A nenitol vett zoldsegeket veletlenszeru meretu kockakra apritottam, es hagytam rotyogni. A filmstab egyik tagjat befogtam krumplit hamozni, igy mire bepakoltuk a botranyos mennyisegu lampakat, allvanyokat es hasonlo szarokat egy Szakadtswiftbe, addigra a konyhaban pont megfott a vegan gulyas. Apam volt olyan jofej, hogy muanyag dobozokba toltotte, ugyhogy mar csak az van hatra, hogy hatizsakba tegyem az egeszet, es irany Szekesfehervar, meg a parti!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://trogerfoodz.blog.hu/api/trackback/id/tr81819163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása