HTML

Tukkó ételz. Semmi gasztro-recskazas, osszebaszom egy labasba es alagyujtok™. Az allatokert legyel vegan bazmeg.

vegan_for_the_animals_not_for_my_health.jpg

FEEEEED MEEE!

2009.11.08. 20:11 kaloz

Mikros rantotta (fenykepezogepben talalt kajafotok v2.0)

Címkék: tojas mikro rantotta

ÉS kovetkezik az egyik kaja, ami miatt tulkepp inditottam a Trogerfoodz blogot, a tukko etelek legtukkobbika, a mikros turborantotta. Ezt 2006-ban tanultam Angliaban, miutan egesz napos repulozes, buszozas, maszkalas es London utan keso este Brightonba erkeztem a vendeglatoimhoz, es kerdeztek, hogy ehes vagyok-e, es azt mondtam felve, hogy szivesen ennek valami meleget. Ekkor a vendeglatom ferje a kovetkezot alkotta.

Fogott egy melytanyert, beleutott par tojast, ontott bele egy keves tejet, meg dobott bele egy darab kockamargarint (vagy vajat, szoval azt, na). Megsozta es osszekutyulta, felverte, mint a rantottat szokas. Bekurta a mikroba par percre, kozben neha kivette es megkevergette, es amikor mar nem volt benne folyekony, akkor lett kesz.

Borsozod, sozod, paprikazod es kennyerrel first class. Gyors, laktato, olcso kaja, meg ha kicsit minimalista is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://trogerfoodz.blog.hu/api/trackback/id/tr61505539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása