HTML

Tukkó ételz. Semmi gasztro-recskazas, osszebaszom egy labasba es alagyujtok™. Az allatokert legyel vegan bazmeg.

vegan_for_the_animals_not_for_my_health.jpg

FEEEEED MEEE!

2009.11.14. 17:02 kaloz

Joghurtos helyett kefires buggyantott tojas

Címkék: tojas joghurt szósz kobra buggyantott tojas

Vegi szakacskonyvemet csorgo nyallal lapozgatva gondolkoztam, hogy mit dobjak ossze gyorsan ecsorara, majd megtalaltam a megfelelott: joghurtos buggyantott tojas!

Joghurt persze nem volt itthon, ugyhogy helyette kefir lett, kellett volna tobb vaj, de abbol is csak rohadt keves volt, fokhagyma akadt, csipos fuszerpaprika meg ha van is itthon, en nemtom hol, ugyhogy helyette Eros Istvant hasznaltam, es bar a recept nem irta, kicsit megborsoztam es megsoztam. Ja meg persze tojas, meg ecet is kell eme cucchoz. Megpiritottam meg hozza a maradek paradicsomos kenyeret, hogy azé valami szenhidrat is jusson.

Kezdetnek toltesz a szakacsba Kobrát, mert az hardkor ital. Aztan bekapcsolod a futest a konyhaban es kiviszed Mr. Renfieldet, hű fotoápárátodat.

Kikevered a szoszt: belekurod a joghurT/kefirt egy tálkába, bele a fokhagymat, Eros Pistat, borsot, osszekutyulod. Elvben kell bele olvasztott vaj is, en azt csak a tetejere csurgattam, amikor mar a tojasok is a szoszban usztak. Ekozben felforralsz egy fazekban ecetes vizet (kb 1 kanalnyit), es beleutod a forrasban levo vizbe a tojasokat. Felrehuzod a langrol, hagyod 3 prcig megszilardulni (?) a tojasokat, aztan kirakod oket egy talra, ahova kiontotted a szoszt, es aztan csurgatod ra a huto melyen talalt madarlatta olvasztott vajat. A latvany kedveert meg szortam ra paprikat meg borsot is.

MEGLEPOEN kurvafinom lett, nem gondoltam volna!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://trogerfoodz.blog.hu/api/trackback/id/tr621525032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása