HTML

Tukkó ételz. Semmi gasztro-recskazas, osszebaszom egy labasba es alagyujtok™. Az allatokert legyel vegan bazmeg.

vegan_for_the_animals_not_for_my_health.jpg

FEEEEED MEEE!

2009.11.06. 19:50 kaloz

"Legendas zamardi lencsefasirt" a tokfozelekhez

Címkék: lencse vega fasirt lencsefasirt tokfozelek vegan vega fasirt

 

 

 

 

Ezt az etelt pánkrokkerektol tanultam, teljesen vegán. Amit persze en leszarok, mert nem vagyok vegan, de szoval a mar meglevo tokfozelekhez akartam valamit alakitani.

Valamennyi lencset (egy zacsko lencsebol kurvasok lesz!) sos-vegetas vizben szetfozol, leontod a leve nagy reszet (en itt basztam el, valszeg tul sok levet hagytam neki), aztan osszeturmixolod es annyi lisztet dobsz hozza, hogy keltteszta allaga legyen, kozben persze fuszerezed (so, majoranna az eredeti verzioban, en mustarra, borsra, fokhagymara, erospistara gondoltam, de persze ezekbol egyik se kerult bele vegul). Ha ez megvan, es a trutyi elegge kemeny, olajban kisutod es kesz is.

A kepeken a fazisok lathatoak: trutyi, sutes, sult kupac, sutes kozben megzabalas, "legendas zamardi lencsefasit" + tokfozelek.

Az etelt keretik igy emlegetni :-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://trogerfoodz.blog.hu/api/trackback/id/tr81505490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása