HTML

Tukkó ételz. Semmi gasztro-recskazas, osszebaszom egy labasba es alagyujtok™. Az allatokert legyel vegan bazmeg.

vegan_for_the_animals_not_for_my_health.jpg

FEEEEED MEEE!

2010.08.06. 21:24 kaloz

Az dolgozo proletar vacsoraja-ebedje

Címkék: kuszkusz vegaburger

A mai vacsimbol egybol dupla adagot csinaltam, hogy ne kelljen holnap erre is penzt kolteni.

Kint vagyok ugye Irorszagban, es itt sokkal valtozatosabb vegas kajakhoz lehet hozzajutni, peldaul van melyfagyasztott vegafasirt (vagy hat vegaburger, de esetunkben ez mindegy), ketfelet is lattam ma hirtelen: egy csipos babburgert meg egy zoldsegburgert. Vettem hozza kuszkuszt (sajnos nagyon vizenyos lett, pedig ezt azert elegge nehez elrontani), es meg fogom enni lengyel koviubival.

A vegaburgert bekurtam a sutobe, a kuszkuszra forro vizet ontottem, sot tettem bele meg vajat, a koviubit meg magaban.

Jo kaja lett.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://trogerfoodz.blog.hu/api/trackback/id/tr942204429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása