HTML

Tukkó ételz. Semmi gasztro-recskazas, osszebaszom egy labasba es alagyujtok™. Az allatokert legyel vegan bazmeg.

vegan_for_the_animals_not_for_my_health.jpg

FEEEEED MEEE!

2010.07.02. 15:00 kaloz

Popej a tengeresz, hajojat nem eri vesz...

Címkék: tojas popeye spenot tukortojas

...szeli a habokat, baszik jo csajokat, popejatengereeeeeesz!

Amikor kidobtam a mai ebedem nyersanyagat, ez jart az eszembe, mert fokhagymas spenoT ettem tukortojassal.

Elokotortam a kamra melyerol a konzervnyi spenoT, a hasznalati utasitasnak megfeleloen szuroben jol atmostam amennyire sikerult. Olajon fokhagymat dinszteltem, rakurtam a szurobol a spenoT, soztam es borsoztam bokezuen, kozben a masik serpenyoben meg tukortojast generaltam, csak eppen szetcsesztem a sargajat, szoval lehetett volna rantotta is akar. 

Es immar tele hassal nyugodtan varom a kulfoldi telefonhivast, melynek soran allasinterjuztatni fognak...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://trogerfoodz.blog.hu/api/trackback/id/tr22125407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ancsy_ 2010.07.02. 21:30:53

tök jó ez a blog, csak kár, hogy ilyen ritkán van poszt. :]
süti beállítások módosítása