HTML

Tukkó ételz. Semmi gasztro-recskazas, osszebaszom egy labasba es alagyujtok™. Az allatokert legyel vegan bazmeg.

vegan_for_the_animals_not_for_my_health.jpg

FEEEEED MEEE!

2010.03.13. 01:22 kaloz

Sult brokkoli

Címkék: brokkoli

Az tortent, hogy apam vett nekem egy ilyen nagy fej brokkolit, ugyhogy ramasztam a Nosalty-ra, hogy meglessem, mit lehet abbol alakitani. Lehetett volna egy laza brokkolikremleves, de az olyan ize.

Ugy dontottem tehat, hogy sult brokkolit fogok csinalni. Jelentem, kurvajo lett, csak kicsit elsoztam.

Szoval apro kis fosokra szedem a brokkolit, olajt hevitek serpenyoben, belebaszok keves sot es sok borsot, aztan fokhagymat pirongatok rajta par masodpercig, vegul belebaszom a brokkolit. Ezt kotyvasztgatva sutogetjuk, aztan rabaszunk egy keves vizet, es fedo alatt en addig paroltam, amig a viz el nem parolgott. Utana szorztam ra némi reszelt parmezansajt, mert az jo es mert volt itthon, es megzabaltam.

Nemtom milyen az a szezammagolaj, hogy mennyire hianyzott a cuccbol, de ilyen nem volt itthon, ugyhogy nem raktam bele.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://trogerfoodz.blog.hu/api/trackback/id/tr841835855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása