HTML

Tukkó ételz. Semmi gasztro-recskazas, osszebaszom egy labasba es alagyujtok™. Az allatokert legyel vegan bazmeg.

vegan_for_the_animals_not_for_my_health.jpg

FEEEEED MEEE!

2017.03.19. 21:54 kaloz

L'azannya! a kovetkezo heti menu.

Címkék: alkohol vega vegetariánus lasagne vegán pialas heti menu vegan masnapossag gecimasnapos vagyok

Az van, hogy gecimasnapos vagyok! Tegnap lehet kicsit bebaszcsyztam videken egy nagyon kedves havernom picike hazaban a semmi kozepen, a kandalloban lobogott a tuz, es intravenasan ment belem a vodka, es kisirtam a lelkem. Jol esett, csak utana a szenvedes nem kellett volna, mar epphogy tudok megint enni, es nem akar szetszakadni a fejem.

Szerencsere ma megoldottam vasarlas nelkul (mert penteken voltam vasarolni nap kozben, es maradt a kis turarol kaja) ugyhogy itt a heti menu.

Hetfo-kedd-szerda-csutortok(?) vacsi: lasagne
pentek: nemtom

Hetfo-kedd ebed: "a lasagna szojagranulatumos-lencses babos paradicsomszoszanak a maradeka ket kenyer kozott" + zoldsegek szendo, majonezes krumplisalata

Szerda-csutortok-pentek ebed: valamit kitalalok szendvicsnek + majonezes krumplisali, vagy ha az elfogyott akkor orias kuszkuszos-zoldseges "belebaszok mindent oszt jovan" salata

reggeli: zabpehely, esetleg overnight oats. Mogyorovajat meg mindig nem sikerult ujitanom :-(
ragcsa: gyumolcs, dio, pisztacia

Nyilvan ugye a sparhelt nem lett tisztabb...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://trogerfoodz.blog.hu/api/trackback/id/tr2412352185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása