HTML

Tukkó ételz. Semmi gasztro-recskazas, osszebaszom egy labasba es alagyujtok™. Az allatokert legyel vegan bazmeg.

vegan_for_the_animals_not_for_my_health.jpg

FEEEEED MEEE!

2016.07.24. 14:38 kaloz

lusta teszta Paksi Williamsszel

Címkék: kaja vega szemelyes keksz vegetarianus edesseg rocky road kakao vegan Szar Paksi zoldsegmentes vegan etelek Paksi Williams lusta teszta suti sutes nelkul kakaos geco kakaomassza kekszes suti fincsisag egyel bazmeg

Meseltem mar a Paksirol? A Paksi Williamsrol? Nem? Na akkor estimese van, Aztan jon a recept is, nyugi.

Szoval a Paksi Williams az en piros alapon feher pottyos, apukatolkapott, bemercezett badogbogrem. Valamikor 2008-2009 tajan kaphattam fateromtol, amikor elkezdtem a barlangaszokkal satrazni jarni, es mindenknek volt baodgbogreje, amibol reggel a kavet, este meg a boroskolat/forraltbort/mas alkoholt itta, csak nekem nem, ugyhogy apam ezt gyorsan helyrehozta es vett nekem egyet. 

Egyszer a barlangaszokkal jottunk hazafele, valami turarol, akkor volt nalam a Paksi eloszor, persze akkor meg nem volt neve. Tele volt a kocsi, este volt, szolt a radio. Megalltunk egy kocsmanal a mosdot hasznalni, de ha mar megalltunk, akkor veletlenul legurult egy Unicum is, a sofort kiveve. Ez megismetlodott meg egyszer vagy ketszer, szoval a kocsiban kezdett mar jo lenni a hangulat. A radio valami kezilabdarol beszelt, es megemlitette a paksi csapatot, es azt mondta "... A Paksi Williams...", es akkor egybol tudtuk, hogy minek nevezzuk el a badogbogremet!

Azota sajnos szomoru jelentosege is lett a Paksi nevenek: valaki, akivel az Unicumot ittuk akkor este mar nincs koztunk, es mindig, amikor a Paksit eloveszem otthon vagy turan, vagy a nevet megemlitem, akkor kicsit ra is emlekezem, es ezert fontos nekem a badogbogre, es hogy Paksinak hivjak. Lehet lájkolni is amugy!

Na de szoval ma reggel ugy dontottem, hogy a szokasos gumicukor helyett valami mas fincsisaggal vendegelem meg a buvarkakat, es osszebasztam egy lusta tesztat. Pontosan tudom, hogy kell lusta tesztat csinalni, de aranyokkal nem mindig vagyok joba, ugyhogy megneztem a recept parin.

lustateszta1.jpg

a kepen a Paksi ikertestvere, Paksi TobbPotty Williams lathato

Hozzatevok

  • 3 EK kakaopor
  • 2-3 EK cukor
  • 2 EK kokuszolaj (meg kellett neznem hogy mennyi az 5 dkg evokanalban...)
  • mareknyi haztartasi keksz (helyette Irorszagban a helyi bolt palmaolaj-mentes "digestive" kekszet hasznaltam)
  • 6 EK szojatej
  • vanilia-aroma (de csak mert rum nem volt itthon!)
  • rum, ha van
  • vanilia-aroma, ha van

A kekszen kivul mindent beledobtam a Paksiba es aladurrantottam es megallas nelkul kevergettem, aztan amikor mar rotyogott jol, gyorsan levettem a tuzrol es elkezdtem beletordelni a kekszet. 

A receptet ott basztam el kicsit, hogy a kekszen kivul mindent egybol beledobtam a Paksiba es nekialltam fozni, holott ugy tunik, a kokuszolajat csak akkor kellett volna belerakni, amikor mar a tobbi megfott, na mindegy, igy sikerult, nem lesz tole semmi baja. A keksz mennyisegerol annyit, hogy a vegeredmenynek jo darabosnak kell lennie, nem baj, ha neha kilatszik a keksz a kakaomassza alol, a lenyeg, hogy jol elkeverd.

Ezek utan celofant tettem egy tanyerral, ra a kakaomassza-keksz kutyulmanyt, es vizes kezzel egy hengert gyurtam belole, aztan betekertem a celofanba, es igen, pont ugy nez ki, mint a szar, viszont nagyon finom es elrontani se lehet.

Ezek utan megy a cucc a melyhutobe jo par orara, utana szeletekre vagod es a haverjaid bezabaljak 3 masodpercen belul.

lustateszta2.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://trogerfoodz.blog.hu/api/trackback/id/tr858910974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása