HTML

Tukkó ételz. Semmi gasztro-recskazas, osszebaszom egy labasba es alagyujtok™. Az allatokert legyel vegan bazmeg.

vegan_for_the_animals_not_for_my_health.jpg

FEEEEED MEEE!

2013.11.10. 18:58 kaloz

A redvahoz valo jog + csokis muffinkak

Címkék: kupi muffin csokis karomkodas vegetarianus cupcake sutemeny vegan sose tudtam mi a fasz a kulonbseg a muffin es a cupcake kozott kakaos SÜTIKE CSOKIKA redva

Egyreszt egeszen meghatodtam, megtisztelve ereztem magam, meg meg is illetodtem egy kicsit, amikor enba ur azt mondta, hogy

enba.jpg

Szoval ez elegge inspiralt, meg motivalt, hogy posztoljak. 

Masreszt meg talaltam egy ilyen recepT, ami kellokeppen egyszerunek tunt, hogy megcsinaljam esetleg.

Harmadreszt viszont elegge beragtam a lakotarsnomre, (az 4bol az egyikre), mert gecinagy redvat hagyott a konyhaban, most mar lassan lehet megkerdem, nincs-e kedve rendet baszni. En elegge tudom respektalni az embereknek a redvahoz valo jogat, keves olyan trehanygeci embert ismerek, mint en magam, de bazmeg muffint akarok sutni, amikor hatan lakunk egy hazban, akkor a konyhat ne hagyd mar szejjelokadva.

20131110muffin_08.jpg

Na de a muffinkak! Az eredeti recepttel ellentetben az enyem nem lett finomitott cukor-mentes meg glutenmentes, de nem baj, mert nekem ezek nincsenek ellenemre. 

Hozzatevok:

  • 60g vagy fel csesze daralt mandula
  • 30g (vagy negyed csesze, ha tudnam mi a geci az a csesze) rizsliszt
  • 90g (3/4 cseszegecc) liszt (en teljes kiorlesut hasznaltam, mer az volt nyitva)
  • 1 ek sutopor
  • fel ek szodabikarbona
  • 40g (1/3 cseszegecc) kakaopor
  • 80g (fel csesze) cukor (en vanilincukrot es barnacukrot hasznaltam)
  • 60ml legolcsobb almaszosz
  • 250ml mandulatej vagy barmilyen novenyi tej
  • az ilyen vanilia meg mandulakivonat-szarokkal nem szoptam, azokat kihagytam belole
  • par kocka csoki szettorve, a tetejere teve

A szaraz geciket osszekutyulom, a nedves szarokat osszeturmixolom, aztan a szarazat benedvesitem, azaz alaposan osszekeverem oket. Felall Megall benne a kanal!

20131110muffin_03.jpg

180 fokra elomelegitett sutombe tolom gyengeden (vigyazva, hogy a sutoajtot csukva tarto osszehajtott vecepapir-guriga a helyen legyen, nyitott sutoajtoval nehez sutni)

20131110muffin_04.jpg

Az eredeti recept szerint 13 percig kell sutni, de en tovabb sutottem, mer ilyen regimodi villanysutonk van. Akkor vettem ki oket, amikor mar nem tapadt a beleszurt villara (a klassziku trukk, ugye).

Es aztan kurvajo lesz.

20131110muffin_06.jpg

20131110muffin_07.jpg

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://trogerfoodz.blog.hu/api/trackback/id/tr95623517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

enba 2013.11.27. 00:52:47

te selymes állat! :*
süti beállítások módosítása