HTML

Tukkó ételz. Semmi gasztro-recskazas, osszebaszom egy labasba es alagyujtok™. Az allatokert legyel vegan bazmeg.

vegan_for_the_animals_not_for_my_health.jpg

FEEEEED MEEE!

2012.12.21. 16:18 kaloz

kakao hazi mandulatejjel

Címkék: mandula egyszeru kakao vegan mandulatej anyatok

De jo reg nem irtam mar... Masnapos vagyok mint a picsa! Tegnap a barlangaszklubban egybol palinkaval itattak, szuzek konnye!

Vegul a nyaron a biofarmokbol az lett, hogy csaladoknal laktam es nekik segitettem a haz korul, se nem farm, se nem bio, se nem "magam termesztette novenyek", dehat istenkem. A szakdolgozaT osszeszenvedtem, leadtam es most total vegan vagyok augusztus ota.

Ugyhogy, amikor hazajovok, mindig lesokkol, hogy meg mindig nem lehet itthon emberi áru allatmentes tejet kapni, csak a hatszaz forintos szojatej, meg a hetszaz forintos rizstej... Anyatok!

Tehat mindig itthon csinalom az allatmentes tejeket, mert a fekete teamba MUSZAJ mert teafugges van! Altalaban zabtejet csinalok, de sose sikerul jol, viszont most a mandulatej az kurvajol sikerult! Talan mert vegre megleltem a helyes aranyt.

mandulatej

Hozzavalok a mandulatejhez:

  • mandula
  • viz
  • vanilincukor (opcionalis)
Egy egysegnyi mandulat 4 egysegnyi vizbe aztatunk es ugy hagyjuk par orat. A recept szerint nyolcat, de nekem 3-4 orat allt max. Utana szetbasszuk a 25 eves NDK-s konyhai robotgepet, amitol az elkezd iszonyat hangon sikitani megturmixoljuk mindezt alaposan, majd egy tiszta konyharuhat egy talba teszunk, es a konyharuhaba ontjuk a cuccot, aztan kinyomkodjuk belole az ertekes levet, a szaraz mandula-cuccot meg felretesszuk, mert jo lesz a muzlibe. A mandulatejbe tettem egy zacsi vanilincukrot, es a teamba kurvajo, meg kakaoba is kurvajo meg mindenbe kurvajo!
A kakao:
  • kakaopor
  • cukor
  • viz
  • mandulatej


Olyan egyszeru az egesz, hogy beszarsz-behugyozol.

A kepet loptam mert basztam lefenykepezni a sajatomat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://trogerfoodz.blog.hu/api/trackback/id/tr974974435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása