HTML

Tukkó ételz. Semmi gasztro-recskazas, osszebaszom egy labasba es alagyujtok™. Az allatokert legyel vegan bazmeg.

vegan_for_the_animals_not_for_my_health.jpg

FEEEEED MEEE!

2012.04.24. 16:12 kaloz

Konyhaszekreny-takaritos-mindentbele-leves

Címkék: leves zoldseg

Na ugy latom 2011-ben osszesen 3 bejegyzest sikerult osszehoznom, persze ennel sokkal tobbet foztem, csak lusta voltam vagy mittudomen.

NADE MOST!

Szoval az tortenik most epp, hogy a felmondtam a munkahelyen, es elmegyek biofarmokra koszt-kvartelyert napi par orat dolgozni, emellett ott fogom irni a szakdogamat is. Remelem, a magam termesztette novenyekbol majd fozunk jo kajakat, tanulok recepteket es majd posztolok. Talan. Addig is, kikoltozom epp az alberletembol, ugyhogy minel tobb tartos elelmiszert el akarok fogyasztani. Ennek apropojabol csinaltam a Konyhaszekreny-takaritos-mindentbele-levest!

Hozzavalok: barmi, amit a konyhaszekrenyedben talalsz, en a kovetkezoket talaltam:

  • gersli - vörös lencse - szaraz zoldborso keverek ("broth mix")
  • hagyma
  • fokhagyma
  • snidling
  • sargarepa (munkanelkuli vagyok, a leheto legkevesebbet koltom kajara, de muszaj zoldseget enni! mit teszunk? sargarepat eszunk! Kiloja 22 cent (!!!!!) az L-betus tukkoaruhazban!)
  • fuszerek: paprika, bors, baberlevel, szaritott petrezselyem, so (mert ezek voltak a szekrenyben)
  • tettem bele kinai tesztat (noodles) is, mert az is volt a szekrenyben, de igy nem lesz vegan

Beaztatom a broth mix-et (gersli/lencse cucc) forro vizbe. 1-2 ora eleg neki.

A hagymat felvagdosom, ekozben osszefolyik a taknyom-nyálam. Olivaolajon pirongatom, hozzaadom a 2 nagy gerezd aprora vagott fokhagymat, meg a snidlinget is felvagom es azt is hozza. Ezeket igy csondben pirongatom, hozzadobom a felkarikazott sargarepat, felontom az egeszet vizzel, batran sozom-borsozom-paprikazom-baberlevelezem-petrezselymezem. A relative puhara azott broth mix-et hozzazuditom, es ismet fuszerezem.

Rotyogtatom amig a repa puha nem lesz, beledobom a kinai tesztat, az rottyan par percig, es kesz. Piritok hozza leocskazott fokhagymas kenyeret, arra teszek tukko reszelt sajT es kesz is.

A fuszerezessel nem vagyok elegedett, szerintem valahogy azt nem jol csinalom, vagy nem tudom... mindenesetre en megettem, van meg belole kurvasok, johettek kostolni Irorszagba! :-)

20120423_leves.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://trogerfoodz.blog.hu/api/trackback/id/tr824470882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása