HTML

Tukkó ételz. Semmi gasztro-recskazas, osszebaszom egy labasba es alagyujtok™. Az allatokert legyel vegan bazmeg.

vegan_for_the_animals_not_for_my_health.jpg

FEEEEED MEEE!

2011.03.15. 22:49 kaloz

if I only had the strength to make some mákos guba then I swear that I would share it with you now

Címkék: mák mákos guba

Szoval a fejembe vettem, hogy bazmeg en makos gubat csinalok, mert vettem lengyel mákt, a tobbit beszerzem igy-ugy, meg a makdaralasra is volt kellokeppen tukko megoldasom...

Tejet, tojast, vajat, cukrot, vanilincukrot (az en esetemben vanilias pudingport, kosz muter) osszekotyvasztok. Ekozben ledaralom a makot amivel epp sikerul - a botmixer nem a legalkalmasabb erre, de hat szegeny ember kezzel nőz, vagy mi. Szoval nagyjabol ledaraltam a makot, bele porcukrot basztam, meg fahejat.

A kifliket felkarikaztam, a kásszerólét kivajaztam, kiflikarikakat a tejes-cukros cuccba martogattam eroteljesen, aztan makot rajuk bokezuen, aztan meg vagy 2-3 sort ugyanigy (kicsi jenaim van, na), mindezt be a sutobe es kezicsoki

Valszeg a munkahelyi magyar brigadot/a magyar buszmaffiat vendegelem meg makos bugara. Meg persze magamat. Amugy hogy a faszba mondjak angolul, hogy mákos guba? Az oke, hogy poppy seeds, de mi a guba?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://trogerfoodz.blog.hu/api/trackback/id/tr432742928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása