HTML

Tukkó ételz. Semmi gasztro-recskazas, osszebaszom egy labasba es alagyujtok™. Az allatokert legyel vegan bazmeg.

vegan_for_the_animals_not_for_my_health.jpg

FEEEEED MEEE!

2010.08.24. 19:59 kaloz

Fuzios belebaszokmindent-teszta

Címkék: csípős teszta zoldseg

Mivel ugye egy bangladeshi hazasparral lakom egyutt, ezert hasznalhatom neha a fuszereiket, ugyhogy ugy dontottem, dontok egyy kis haldit az amugy fagyasztott vegyes zoldsegbol es instant tesztabol keszulo tegnapi ebedembe.

Kezdtem a hagymadinsztelessel, aztan belekurtam a fagyasztott zoldseget, ami nem nagyon akart puhulni, ugyhogy a tesztaval egyutt egy kis vizet is belekuldtem. Ezek utan fuszereztem: megmutattam neki a lakotarsaim fokhagymapurejebol egy "keveset" (fokhagymapure = fokhagyma osszeturmixolva, befottesuvegekbe toltve, mindenbe belerakhato!), es kesz.

Amikor magamnak fozok, abban az a jo, hogy mivel ebedszunetre ugyis mindig kurvaehes leszek, ezert barmit megeszek. Legkozelebb kicsit kevesebb haldi, es kicsit tobb valami mas is mehetne bele, de nem volt rossz!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://trogerfoodz.blog.hu/api/trackback/id/tr12244681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása