HTML

Tukkó ételz. Semmi gasztro-recskazas, osszebaszom egy labasba es alagyujtok™. Az allatokert legyel vegan bazmeg.

vegan_for_the_animals_not_for_my_health.jpg

FEEEEED MEEE!

2010.07.23. 18:35 kaloz

Vegan Szent Fazek

Címkék: krisna etterem govinda

Az tortent, hogy epp gondolataimba merulve szalltam le a villamosrol (azon filoztam, hogy mit fogok enni, mer a csalad a melyhutott-rantott vagohidi maradek + krumplipure kombot tolta), amikor meglattam Gergelyt es Sch-t. Odamentem lepcsaizni, majd a kovetkezo parbeszed jatszodott le:

Sch: Ehes vagy?
en: Ja.
Sch: Govinda?
en: Siman!

Azt kell tudni errol a dologrol, hogy sose jartam a Govindaban, nem is tudtam, hogy hozzank ennyire kozel van egy kurvajo lakto-vegetarianus (tejtermek igen, tojas-gomba-hus nem) etterem. A krisnasokkal szemben amugy fenntartasokkal viseltetek, leven ez is csak egy vallas, viszont szimpatikus a Krisna-volgyi hozzaallas a kajahoz es eletmodhoz (ertsd: ha nem kene hozza vallasosnak lenni, odakoltoznek azonnal). Mivel egy idoben sokat olvastam utana a krisna-tudatu kozosseg dolgainak, tudtam, hogy fuszeres, indiai jellegu lakto-vega kajakra lehet szamitani.

Egy diakmenu 790, amiben benne van egy leves, egy fozelek, egy kenyer (naan vagy puri) es egy udito (en a rozsavizes limonadera szavaztam, es bazmeg, olyan kurvajo volt, hideg es csak enyhen edes, hogy vegul lekuldtem meg egy poharral). Mindez termeszetesen a Krisna-volgyben termesztett bio alapanyagokbol.

Szoval ide asszem elviszem nagyanyamat meg nagybatyamat jovo het szerdan.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://trogerfoodz.blog.hu/api/trackback/id/tr92171545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása