HTML

Tukkó ételz. Semmi gasztro-recskazas, osszebaszom egy labasba es alagyujtok™. Az allatokert legyel vegan bazmeg.

vegan_for_the_animals_not_for_my_health.jpg

FEEEEED MEEE!

2010.05.18. 13:12 kaloz

Inyenc rakott teszta

Címkék: vega hagyma gomba paprika cukkini vegetarianus szósz tejfol teszta zoldseg rakott teszta

Ujabb zenekari kajaval alltunk elo, ezt eloszor Faterral keszitettunk ilyet a John Makay-bulira. Nem volt nehez a recepT megtalalni Nosalty-n, ugyhogy a mai Kernel Panic bucsubulira a Sparknak es a szloven Meletének ilyet foztem.

Hozzavalok (egy szolid ketzenekaros, azaz kb 10 fős adaghoz): 4 cukkini, egy csomag gomba, 3/4 kilo teszta, olaj, 2 pohar tejfol, fuszerek (so, bors, paprika, kakukkfu, erospista, ami jolesik...), 1-2 paradicsom, 1 voroshagyma, 2 gerezd fokhagyma, 2 tojas

Kezdetnek visszavisszuk a probaterembol a sörös-es borosuvegeket, amikbol 2300 levasarolhato Ft-tal leszunk gazdagabbak. Ebbol veszunk zenekarnak fozheto kajat!

Feltettem a tesztavizet forrni. (Olaj & so a vizbe, ugye.), aztan megfoztem a tesztat.

A cukkinit felkockaztam, es olajon nekialltam fokhagymat pirongatni. Radobtam a cukkinit, es fedo alatt paroltam amig jol szet nem csuszott. Basztam ra kis borsot mert miert ne.

Hagymat dinszteltem olajon, rabasztam a gombat, ami levet eresztett, aztan bele a paradicsomot, majd fuszereztem bokezuen: (lehuztam a tuzrol es) pirospaprika, bors, so, kakukkfu, osszekotyvasztottam. Amikor mar keves leve maradt, dobtam ra 2 evokanal tejfolt.

Tejfolos geci (=szosz): A maradek tejfolhoz hozzautok 2 tojast, osszekotyvasztom, tennek bele petrezselymet ha lenne itthon de nincs, basztam bele borsot megin meg fokhagymagranulatumot.

Amikor a teszta megfott, egy kimargarinozott tepsibe raktam egy reteggel belole, ra a cukkinis fost, ra tesztat, majd erre ra a gombas fost. Mivel a tepsibe nalam mar nem fert tobb, ezert nem raktam ra ujabb adag tesztat, hanem raontottem a tejfolos szoszgecit.

A koncert elott pedig osszesutottem, hogy fhiss hhhhopogos legyen.

Azt meg majd este a "jugók" meg a szlovenok eldontik, hogy milyen lett.

UPDATE @ majus 24: a "jugoknak" nagyon izlett. A szlovenok kozott volt ket vegan, akik sajnos felismertek a tejfolt, a fejem meg egett, mint a Reichstag bazmeg, hogy nem vegan verzioban csinaltam meg ezt. Csak a tejfolt meg a tojast kellett volna belole kihagyni, mondjuk paradicsomsuritmenybol csinalhattam volna ra paradicsomos gecit. Fotot nem csinaltam rola, arra mar nem volt ido.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://trogerfoodz.blog.hu/api/trackback/id/tr632012582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása