HTML

Tukkó ételz. Semmi gasztro-recskazas, osszebaszom egy labasba es alagyujtok™. Az allatokert legyel vegan bazmeg.

vegan_for_the_animals_not_for_my_health.jpg

FEEEEED MEEE!

2010.04.16. 15:10 kaloz

Babpastetom csoppet elbaszva

Címkék: bab pastetom babpastetom erospista

De nem annyira, hogy ehetetlen legyen! Szoval, szakertonk, Fater csinalt egyszer ilyen babpastetomot, mig a tobbiek valami TV-t neztek a nappalijaban fetrengve. Egheszen izletes lett, es mivel megyek a hetvegen sziklazni meg kotelezni, ugy ereztem, kell valami kenyerre kenheto cuccot is csinalnom, legrosszabb esetben boltban vennem zoldsegpastetomot, bar nem sok helyen lehet kapni.

A Fater-fele babpastetom mellett dontottem tehat, csak keson jutott eszembe a dolog es nem aztattam be oket, ugyhogy sokaig foztem, de QUOD ERAT DEMONSTRANDUM, sok fozestol a be nem aztatott bab is puha lesz.

Hozzatevok tehat: bab, vaj, mustar, fuszerek, erospista.

A babot fozztem kurvasokaig amig puha nem lett. Aztan osszetrancsiroztam egy krumplinyomo meg egy villa segedelmevel, hozzatrancsiroztam a relative kokemeny Cserpes-vajat, fuszereztem kicsit pikansra (jo baratom az erospista, ugye), majd a mustar adta meg a vegso lokest: attol szite pontosan ugyanolyan ize lett a cuccnak, mint amikor apam csinalt majkrembol melegszenvdicskremet, amit ocsemmel ketpofara zabaltunk. Tehat a Tibor-fele melegszenyakrem potlekat is megtalaltam ezennel, e örö, e bódottá, e á i őrői bódottá.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://trogerfoodz.blog.hu/api/trackback/id/tr831926993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása