HTML

Tukkó ételz. Semmi gasztro-recskazas, osszebaszom egy labasba es alagyujtok™. Az allatokert legyel vegan bazmeg.

vegan_for_the_animals_not_for_my_health.jpg

FEEEEED MEEE!

2010.02.18. 14:31 kaloz

Valamelyest elbaszott vega fasirt

Címkék: hagyma fasirt vega fasirt

Ehen keszultem dogolni, amikor hazajottem tegnap. Volt itthon krumplipure, aztan az ram lett hagyomanyozva, hogy csinaljak hozza valamit. Ekozben ott gozolgott a tuzhelyen a (kolbaszos-virslis) rakott krumpli, amit igen kedvelek, es kopogo szemmel muszaj volt alakitanom valamit.

A fasirtra esett hat a valasztas. Kicsit asszem elbasztam. Fogtam kenyeret, beaztattam, nyestem hozza fokhagymat meg hagymat (a hagymat ugy latszik nem sikerult elegge aprora). Ezeket osszegyurmaztam, dobtam hozza borsot es sok-sok pirospaprikat, aztan szezammagos zsemlemorzsaba hempergettem es forro olajba dobtam hogy sulne ki.

Tanulsagz:

  1. legkozelebb lereszelem az adott zoldseget, hogy aprobb legyen, es jobban ossze kene gyurmazni azz aztatott kenyerrel (meg persze lehetne bele tobbfele zoldseget is dobni).
  2. a tojas remekul osszetapasztja a fentieket, csak en kifelejtettem belole.

Amugy elegge finom lett, nekem izlett, csak tul "kenyeres" lett es nem fasirtos. Kep most nincs.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://trogerfoodz.blog.hu/api/trackback/id/tr811769031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása