HTML

Tukkó ételz. Semmi gasztro-recskazas, osszebaszom egy labasba es alagyujtok™. Az allatokert legyel vegan bazmeg.

vegan_for_the_animals_not_for_my_health.jpg

FEEEEED MEEE!

2009.09.02. 19:48 kaloz

Parasztpizza felturbozva

Címkék: tojas sajt pizza mirelitzoldseg

 

 

 

 

 

 

Az L-betus boltban asszem ocsem meg a csaja szoktak vasarolni, valszeg ok hoztak eme melyhutott pizzakoltemenyt is, ami Margheritanak aposztrofalja magat. Kerulhetett vagy 200 Ft-ba.

Mindenesetre en meg ehes voltam, ugyhogy megsutottem, es ha mar arra jartam, felturboztam egy kis mirelit zoldseggel (a C-betus bolt sajatmarkas muremeke), kemenytojassal es meg egy kis sajttal, aztan bevagtam a harmadat.  

A tobbit meg viszem ehezo BKV alkalmazottaknak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://trogerfoodz.blog.hu/api/trackback/id/tr951356071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása