HTML

Tukkó ételz. Semmi gasztro-recskazas, osszebaszom egy labasba es alagyujtok™. Az allatokert legyel vegan bazmeg.

vegan_for_the_animals_not_for_my_health.jpg

FEEEEED MEEE!

2009.09.01. 17:06 kaloz

Bemutatjuk szakertonket

Címkék: hányás szakertelem vendeglatos

Fatert:

Én régebben mirelitzöldség alpú cuccokat csináltam, tojással, sajttal meg amit épp úgy éreztem és találtam (...)
az esetek túlnyomó részében jól sikerült, csak egyszer fordult elő, hogy  az elfogyasztása után alig két perccel kihánytam az egészet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://trogerfoodz.blog.hu/api/trackback/id/tr711353323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása